1. webinárium: Szakpolitikai kezdeményezésekre adott válaszok (Policy Response) - 2014. november 25.
Hogyan tekinthetnénk kreatív közösségi alkotó folyamatként a szakpolitikai tervezésre?
Milyen támogatásra volna szükségük az iskolavezetőknek, hogy aktív részesei lehessenek a szakpolitikai tervezésnek, hogy olyan szakpolitikák szülessenek, amelyek hatékonyan támogathatják a méltányosságot az oktatásban?
Hogyan járulhat hozzá a skót tanárképzési standardok felülvizsgálata az iskolavezetés támogatásához és a méltányosság erősítéséhez?
Előadók: Sophie Ward és Carl Bagley (University of Durham, UK), Norrie Mc Kay (General Teaching Council for Scotland, UK)
A beszélgetést vezette: Bianka Stege (European Federation of Education Employers)
2. webinárium: Megosztott vezetés (Distributed Leadership) - 2014. december 9.
Mit jelent a megosztott vezetés? Milyen előnyökkel járhat az iskolák számára ennek alkalmazása? Miért fontos, hogy a szakpolitika támogassa a megosztott vezetés elterjesztését? Miért érdemes megvizsgálni, hogy mennyire támogatja egy iskolában a megosztott vezetés a méltányosságot?
Kik a „tanulástervezők” (Lerndesigners)? Hogyan tudnak hozzájárulni az innovatív tanulási környezet kialakításához és a méltányosság támogatásához az Ausztriában újonnan bevezetett “Mittelschule”-ban? (Magyarországon általános iskola felső tagozat.)
Előadók: Philip Woods (University of Hertfordshire, UK), Michael Schratz és Tanja Westfall-Greiter (University of Innsbruck, AT)
A beszélgetést vezette:Jens Bolhöfer és Wolfgang Meyer (DE)
3. webinárium: Iskolavezetők szakmai fejlesztése a méltányoságért - 2015. január 27.
Hogyan értelmezhető az operatív menedzsment és a stratégiai vezetés közötti kapcsolat az iskola kontextusában? Mit kell tennie az iskolavezetésnek ahhoz, hogy sikeresen valósíthasson meg összetett szervezetfejlesztési folyamatokat?
Hogyan fejlesztheti egy képzési program az intézményvezetők, óvodavezetők vagy más iskolavezetők tudását és képességeit, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy elássák feladataikat és elérjék a kitűzött célokat?
Előadók: Michael Schratz és Helmuth Aigner (Innsbrucki Egyetem, AT) és Jonas Höög (Umea Egyetem, SE)
A beszélgetést vezette: Ema Perme (Szlovén Oktatási Minisztérium, SI)
Az oktataskepzes.tka.hu honlapon sütiket (cookie-kat) használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön jóváhagyja a sütik használatát. Tudjon meg többet »