Európai Uniós stratégiai megközelítés

Az Oktatás és Képzés 2020 kapcsán létrehozott munkacsoportok eredményei

2014-2015

Szakmai konferencia - 2016. május 10.

Az európai oktatási szakpolitika prioritásai – Fókuszban a transzverzális készségek fejlesztése a versenyképesség növelése érdekében

Szakmai kiadvány

Az európai oktatási szakpolitika prioritásai – Az Oktatás és képzés 2020 szakértői munkacsoportok tevékenységének tükrében

A kiadvány mellékletei

Mellékletek az Iskolapolitika témájához:

1. Átfogó iskolai megközelítés a korai iskolaelhagyás megelőzésére, Szakpolitikai üzenetek (Imre Anna), Oktatási és Kulturális Főigazgatóság, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, 2015

2. Irányelvek a pedagógusképzés fejlesztéséhez – Shaping Career-long Perspectives on Teaching. A Guide on Policies to Improve Initial Teacher Education by the ET2020 Working Group on Schools Policy (2014-15) comprised of experts nominated by 30 European countries and European social partner organisations. Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2015

Melléklet a Digitális kompetencia témájához:

3. A DIGCOMP (digitális kompetencia) javaslat áttekintése – Ferrari, Anusca (szerk. Punie, Yves – Brečko, Barbara N.): DIGCOMP: A Framework for Developing and Understanding Digital Competence in Europe, Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2013

Mellékletek a Vállalkozókészség témájához:

4. A vállalkozói és kezdeményezőkészség kompetencia fogalmi hivatkozási keretrendszere, Az Európai Bizottság EntreComp projektjének munkaanyaga. A munkaanyag véglegesítését 2016 májusára, a keretrendszer publikálását 2016 júniusára tervezik.

5. A vállalkozói készségek fejlesztése az európai iskolákban, Fő megállapítások, Eurydice-jelentés – European Commission/EACEA/Eurydice (2016) Entrepreneurship Education at School in Europe, Eurydice Report, Luxembourg: Publications Office of the European Union

Mellékletek az Idegen nyelvek témájához:

6. Nyelvek a középfokú oktatásban, Fő megállapítások, Eurydice-jelentés – European Commission/EACEA/Eurydice (2015): Languages in Secondary Education: An Overview of National Tests in Europe – 2014/15, Eurydice Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union

7. Nyelvek és foglalkoztathatóság, Vezetői összefoglaló és I. rész – Luísa Araujo - Patrícia Dinis Da Costa – Sara Flisi – Elena Soto Calvo (2015): Languages and Employability. The Centre for Research on Education and Lifelong Learning (CRELL)

Melléklet a Digitális és online tanulás témájához: 

8. A tanulás támogatása a digitális korszakban – A digitálisan kompetens oktatási intézmények európai keretrendszere – Kampylis, P. – Punie, Y. – Devine, J. (2015); Promoting Effective Digital-Age Learning – A European Framework for Digitally-Competent Educational Organisations; EUR 27599 EN; doi:10.2791/

Tempus Pályázatok Képzések Europass Alumni Tudástár Szakmai projektek Nemzetköziesítés

Az oktataskepzes.tka.hu honlapon sütiket (cookie-kat) használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön jóváhagyja a sütik használatát. Tudjon meg többet »