A fentiekben leírt elvekkel összhangban, figyelembe véve, hogy a CroCooS projektben az iskolai kísérlet hossza 18 hónap, az alábbi elvárt eredményeket határozta meg a partnerség az iskolák számára:
I. Az iskola a lemorzsolódás megelőzésre irányuló szilárd és fenntartható stratégiával rendelkezik:
a) Az iskola feltérképezi a bevonható külső partnereket és forrásokat és képes mozgósítani ezeket, ha valamely tanulónak segítségre van szüksége
II. Az iskola által a lemorzsolódás megelőzése érdekében tett lépések hatással vannak az iskola kapcsolatrendszerére beleértve a belső és a külső partnerségeket (pl.: tanuló-tanár, tanár-tanár, tanuló-iskola, iskola-család, iskola- helyi szereplők és más érdekeltek.)
III. Az iskola a tanulók igényeihez igazodó egyéni szintű támogató rendszert működtet.
IV. Az iskola aktívan segíti a tanulók problémáinak megoldását.
V. Az azonos diákokat tanító tanárok aktívan együttműködnek, hogy segítsék a tanulók problémáinak megoldását.
VI. Az intézményben nő „a lemorzsolódás megelőzése, mint cél” tudatosítása a tanárok, az intézményvezetés és a tanulók körében.
Az oktataskepzes.tka.hu honlapon sütiket (cookie-kat) használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön jóváhagyja a sütik használatát. Tudjon meg többet »