1.3. A CroCooS projektben javasolt módszertan mentén történő intézményi szintű korai jelzőrendszer-fejlesztés (el)várható eredményei

A fentiekben leírt elvekkel összhangban, figyelembe véve, hogy a CroCooS projektben az iskolai kísérlet hossza 18 hónap, az alábbi elvárt eredményeket határozta meg a partnerség az iskolák számára:

             I.          Az iskola a lemorzsolódás megelőzésre irányuló szilárd és fenntartható stratégiával rendelkezik:

a)   Az iskola feltérképezi a bevonható külső partnereket és forrásokat és képes mozgósítani ezeket, ha valamely tanulónak segítségre van szükségeb)   Az iskola intézményi szintű nyomon követési rendszert működtet.c)    Az iskola azonosítja fejlesztési szükségleteit a tanítás és az alkalmazott pedagógiai megoldások tekintetében.

           II.          Az iskola által a lemorzsolódás megelőzése érdekében tett lépések hatással vannak az iskola kapcsolatrendszerére beleértve a belső és a külső partnerségeket (pl.: tanuló-tanár, tanár-tanár, tanuló-iskola, iskola-család, iskola- helyi szereplők és más érdekeltek.)

         III.          Az iskola a tanulók igényeihez igazodó egyéni szintű támogató rendszert működtet.

         IV.          Az iskola aktívan segíti a tanulók problémáinak megoldását.

           V.          Az azonos diákokat tanító tanárok aktívan együttműködnek, hogy segítsék a tanulók problémáinak megoldását.

         VI.          Az intézményben nő „a lemorzsolódás megelőzése, mint cél” tudatosítása a tanárok, az intézményvezetés és a tanulók körében.

Tempus Pályázatok Képzések Europass Alumni Tudástár Szakmai projektek Nemzetköziesítés

Az oktataskepzes.tka.hu honlapon sütiket (cookie-kat) használunk a jobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön jóváhagyja a sütik használatát. Tudjon meg többet »